ITIL® Operational Support & Analysis

Prijs: € 1750,-
Duur: 4 dagen
Locatie: Antwerpen, Brussel en Leuven

04-11-2019 t/m 05-11-2019 en 11-11-2019 t/m 12-11-2019 (Brussel)

De IT Management Group verzorgt de training ITIL OSA op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

Zie ook onze ITIL Operational Support and Analysis trainingen op diverse locaties in Nederland

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Capability Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 4 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u hier terugvinden.

Uw profiel
Bent u werkzaam als incidentmanager, problem manager, service (level) manager of bent u actief binnen de service desk? Bent u als IT professional werkzaam in een organisatie die ITIL® als raamwerk heeft geadopteerd? Of is verdere certificering en professionalisering in ITIL® uw wens? Dan is de training ITIL® Operational Support & Analysis een geschikte training voor u.

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Operational Support and Analysis krijgt men inzicht in alle aspecten die van belang zijn wanneer het gaat om het analyseren en operationeel houden van services. Tijdens de training ligt de focus op het continu leveren en analyseren van services. Het verbeteren van de kwaliteit van een service binnen een organisatie staat centraal. Na de training ITIL Operational Support & Analysis heeft de cursist voldoende handvatten voor de succesvolle uitvoering van servicemanagement in de praktijk.

Voorkennis
Om het examen ITIL® Operational Support & Analysis te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation versie 3 certificaat of het ITIL® Foundation versie 2 certificaat aangevuld met het Bridge certificaat voor ITIL® V3.

Trainingsduur en kosten
De training duurt 4 dagen. De kosten voor de training bedragen € 1750,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld bedraagt €300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Antwerpen, Brussel en Leuven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

 
Inschrijven    Contact    Brochure