ITIL® Service Operation

Prijs: € 1250,-
Duur: 3 dagen
Locatie: Antwerpen, Brussel en Leuven

De IT Management Group verzorgt de training ITIL Service Operation op de hierboven vermelde locaties. Bij inschrijving kunt u uw voorkeurslocatie kenbaar maken. Indien de training op uw voorkeurslocatie niet doorgaat, krijgt u van ons een aanbod voor een alternatieve locatie. Wanneer u zich hierin niet kunt vinden, kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren.
Bekijkt u de pagina trainingslocaties voor een impressie van onze trainingslocaties.

Zie ook onze ITIL Service Operation trainingen op diverse locaties in Nederland

 
Inschrijven    Contact    Brochure

Binnen de certificering van ITIL® worden vier niveaus onderscheiden: Foundation, Intermediate, Expert en Master. Deze training maakt deel uit van het Intermediate niveau van de ITIL® certificering en is één van de zogenaamde Lifecycle Modules van de certificeringmethodiek. Met het behalen van dit examen behaalt u 3 credits en bent u dus een stap verder in uw ITIL® certificering. Een uitgebreide toelichting op de certificeringmethodiek van ITIL® kunt u hier terugvinden.

Uw profiel
Bent u (IT-)manager, teamleider, proceseigenaar, ICT-consultant of -professional of service (level) manager en bent u verantwoordelijk voor het managen, besturen, coördineren, integreren en/of implementeren van IT Service Operation processen en functies? Én u wilt de kwaliteit van dienstverlening verhogen? Of werkt u dicht tegen de Service Operation omgeving aan? Dan is deze training ITIL Service Operation geschikt voor u!

Professioneel en praktijkgericht
In deze professionele en praktijkgerichte training ITIL Service Operation krijgt u inzicht in:

1. Het managen, besturen, coördineren, organiseren en integreren van Service Operation Lifecycle processen en functies en de (technologische) activiteiten/technieken daarbinnen;
2. Het doel en de uitgangspunten van Service Operation;
3. Organisatie van Incident Management, Event Management, Problem Management, Service Desk, Technical Management, Application Management, IT Operation Management…;
4. Analyse, rechtvaardiging en selectie van de implementatiemethoden;
5. Uitdagingen, kritische succesfactoren en risico’s.

Voorkennis
Om het examen ITIL® Service Operation te kunnen afleggen, dient u in het bezit te zijn van het ITIL® Foundation versie 3 certificaat of het ITIL® Foundation versie 2 certificaat aangevuld met het Bridge certificaat voor ITIL® V3. Werkervaring in het vakgebied strekt tot aanbeveling.

Trainingsduur en kosten
De training duurt 3 dagen. De kosten voor de training bedragen € 1250,-. Deze prijs is inclusief lesmateriaal, koffie, thee en lunch en exclusief examengeld en BTW. Het examengeld bedraagt € 300,- excl. BTW.

Docenten en locaties
De IT Management Group werkt met de beste docenten. Trainingen op basis van open inschrijving worden gegeven op centrale en kwalitatief hoogwaardige locaties in Antwerpen, Brussel en Leuven. In-company trainingen kunnen op elke gewenste locatie worden verzorgd.

 
Inschrijven    Contact    Brochure